Her er jeg hjemme.

Her er jeg hjemme.

torsdag den 4. februar 2016

Kom med et smut backstage...

Åbnings dagen...
Med mit hjertebarn By Steinvig Agentur.

Nu sider jeg så her på mit hotel værelse midt ude i provinsen, mærker så småt roen sænke sig efter en lang og berigende dag på fagmessen Formland.
Sikke mange spændende mennesker jeg har mødt hvilket, jo som altid minder mig om hvorfor det netop er, at jeg elsker mit erhverv så meget, som jeg gør!
En ting er, at opleve alt det delikat design samlet på et sted, som i disse forårs ramte dage.
En anden ting er alt den positive energi, som jeg får fra alle de mange mennesker, jeg jo møder igennem en uge som denne...

Du får her et par forårs high lites fra dagen i dag...
Så må vi, se hvad morgendagen bringer, som kan deles med dig her på bloggen!
Ha en fortsat skøn aften
Maria

Oh-Lief & Soylites med et strejf af norden!




By Steinvig Agentur
I front ses Thule barstolene fra danske Lovewood...




Nyeste sjove & autentiske fund fra Fjord Interiør



Messens musthave forårs "corner"!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar