Her er jeg hjemme.

Her er jeg hjemme.

torsdag den 30. oktober 2014

Et sjovt "gør det selv" projekt...

Hvis der er noget jeg er helt vild med så er det når, at der i blot et` møbel kan være et utal af anvendelses muligheder...
Mine små træ stuppe her har lige præcis den fordel og fordi de er hjemmelavet, så har de også en helt særlig historie, at tilføre mit hjem.

Kunne du tænke dig, at kaste dig over et lignende projekt?
Så skær stuppene til efter de mål du ønsker og pas på med ikke, at beskadige  træet når du fjerner barken fra stammen. Det skal helst gøres lige efter fældning imens barken stadig er frisk.

Når så den "nøgne" stup har stået og tørret et par dage kan du vælge, at slibe med helt fint sandpapir til overfladen er silkeblød...
Herfra skal du kun væbne dig med en god portion tålmodighed det næste halve års tid indtil, stammen er tørret hele vejen igennem og har "sat" sig det den skal.
Mit halve år er nu ved, at være gået & "mini møblerne" kan snart indtage deres plads som nye senge borde...



























Ingen kommentarer:

Send en kommentar