Her er jeg hjemme.

Her er jeg hjemme.

tirsdag den 2. februar 2016

Kan du mærke forårs luften snige sig?


Årets første måned er nu passeret...
Du kan måske ligesom jeg allerede mærke, hvordan den lune luft stille og roligt sniger sig ind på os?

Med forberedelser til et helt nyt år, en nye sæson, som lige om lidt venter os og søsætning af lidt flere tanker hos By Steinvig... så er jeg nu helt klar til: Forår & Sommer sæsonen 2016.

Vil du med en tur "back stage," så ligger jeg løbende billeder op på bloggen.
I morgen drager jeg nemlig afsted for, at bidrage med inspiration og nye sjove ideer med masser af forårs stemning i luften.
Få sneak peaks fra Danmarks nordiske designmesse hvor, samtlige indkøbere og "designtosser" om få dage strømmer til.
Jeg glæder mig til, at vise dig hvad jeg ser.

Inden da skal du selvfølgelig have et par delikate forårs ideer med på vejen...
Se her et udpluk af mine bud på det, som i al sin enkelthed, skal til for, at "Inviterer naturen sådan rigtigt med hjem"

>>Invite nature into your home... with...<<



           

    
  






                   
 Lune forårshilsner 
Maria








Ingen kommentarer:

Send en kommentar