Her er jeg hjemme.

Her er jeg hjemme.

tirsdag den 2. august 2016

Balance & HELT ny energi- nu også på Instagram...


Sommerferien er nu efterhånden ved, at være ovre for mit vedkommende.
For første gang... Ja overhovedet tror jeg faktisk, har jeg tilladt mig selv, at trække stikket ud sammen med min familie i  hele 3 ugers sammenhængende sommerferie.
Det er bestemt ikke sidste gang vi gør det!
Ofte oplever jeg nemlig, at vi nærmest bruger halvdelen af den første ferieuge på overhovedet, at mærke feriestemningen... Du kender det måske?
Det tager tid, at komme ned i det gear, som bagefter så også kan være så forbandet svært, at komme op fra igen. Nødvendigt er det dog har jeg erfaret og jeg tror faktisk på, at vi kommer i en helt anden balance med os selv og retur på jobbet, med en endnu stærkere & fornyet energi!






Måske du allerede har set, at jeg inden ferien kom på INSTAGRAM med By Steinvig?
Jeg må sige, at ELSKE det visuelle sociale medie, som jo nærmest er skabt til min verden!

Så hvis du gerne vil følge lidt mere med i min verden, blive forkælet med diverse billeder, samle inspiration og samtidig se hvad, der løbende sker i min dagligdag, så hægt dig endelig med på vognen via linket her nedenfor.





Ha en skøn dag - Vi ses!
Maria







Ingen kommentarer:

Send en kommentar