Her er jeg hjemme.

Her er jeg hjemme.

lørdag den 25. februar 2017

Bloggen er flyttet & har foretaget navneskift...

Det Autentiske LeveRum

Er navnet på min blog, som du måske før har fulgt og som du i fremtiden finder her:
www.bysteinvig.dk

Jeg har længe drømt om, at kunne samle HELE mit autentiske univers til dig under èt tag hvilket, også er årsagen til, at siden her nu har lagt uberørt et godt stykke tid.

Drømmen gik for kun få uger siden i opfyldelse og jeg er dybt taknemmelig over den flotte modtagelse den allerede har fået.









Find de 3 første blogindlæg her:


Inden længe kommer NYHEDSBREV funktionen også op at køre, så du igen kan signe dig op og læse indlæggene når du har tid!

Glæder mig til vi ses derinde og bemærk, at du på den nye side nu ENDELIG kan du skrive en kommentar i indlæggene uden først, at skulle oprette egen profil. 

Så jeg glæder mig derfor også til, at høre fra dig når og hvis, du har noget på hjertet!

Ha en skøn dag...Vi ses

Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar